Fakültemiz Fen-Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümü Öğretim Elemanı Arş. Gör. Dr. Melike KAPLAN YALÇIN, Stanford Üniversitesi koordinasyonu ile yaklaşık 7 milyon araştırmacı üzerinde yürütülen araştırmada “Dünyanın En Etkili Bilim İnsanları” listesinde yer aldı.

Amerika Birleşik Devletleri ve Hollanda’dan bilim insanlarının oluşturduğu bir ekip tarafından Bilimsel makalelerin, atıf oranlarının, yazar sırası ve sayısı gibi kriterlerin, kompozit indikatör bilimsel etki endeksi kullanılarak değerlendirmeye alındığı araştırmanın sonuçları PLOS Biology Dergisi’nde yayımlandı ve Mendeley internet sitesinde açıklandı. Yayımlanan sonuçlara göre Öğretim Elemanımız Arş. Gör. Dr. Melike KAPLAN YALÇIN, Fizik ve Astronomi dalında 62527 bilim insanı arasında 870. sırada yer aldı.

Kastamonu Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi olarak, Arş. Gör. Dr. Melike KAPLAN YALÇIN hocamızı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Araştırma sonuçlarının ilan edildiği listeye, https://data.mendeley.com/datasets/btchxktzyw/2 adresinden (Tablo 6, Tablo7) ulaşabilirsiniz.

IMG_20150526_165348.jpg